Breaking News

A murit în ”CHINURI GROAZNICE” ucisă de o injecție care se administrează condamnaților la moarte

O femeie în vârstă de 75 de ani, murit în chinuri după ce o asistentă medicală i-a administrat accidental un medicament care se folosește la execuții

O confuzia teribilă a determinat moartea unei paciente, ucisă de o injecție cu un medicament care se administrează în timpul execuțiilor condamnaților la moarte, scrie Daily Mail în ediția sa electronică. Familia victimei a deschis un proces și a fost lansată o investigație la Centrul Medical Vanderbilt University din Tennessee.

Greșeala fatală a avut loc la 26 decembrie 2017. Atunci o asistentă medicală, a tratat o pacientă care a fost internată în spital pentru dureri de cap. Era o afecțiune provocată de inflamarea creierului, cu pierderea vederii și alte simptome conexe. Pacienta a fost stabilizată și a fost programată pentru o scanare la Computer Tomograf.

Înainte de scanare, un medic a prescris să i se administreze două miligrame de Versed, un medicament folosit pentru a trata anxietatea, potrivit televiziunii Fox17. Dar asistenta i-a administrat pacientei 10 miligrame de Vecuronium. Acesta este un miorerelaxant utilizat ca anestezic in timpul intervențiilor chirurgicale. Este de asemenea, folosit ca parte a unui cocktail letal de medicamente, care este injectat deținuților condamnați la moarte. Acest cocktail paralizează mușchii plămânilor și oprește respirația.

Cum s-a produs eroarea

“Asistenta care a mers să aducă o fiolă de Versed, în acest caz a adus medicamentul letal. Este folosit ca injecție letală în Tennessee și în alte state pentru a-i executa pe criminali și ucigași în serie “, a declarat Brian Manookian, avocatul din Nashville care se ocupă de caz.

Conform informațiilor, asistenta ar fi avut dificultăți în a găsi Versed în cabinetul medical. A găsit fiola de Vecuronium după ce a introdus primele două litere “VE” în sistemul informatic al spitalului. Pacienta a fost dusă la computerul tomograf imediat după ce a primit medicamentul, astfel încât simptomele sale au rămas neobservate.

Medicamentul paralizant, lasă pacientul conștient, în timp ce suferă de dureri groaznice. Doza a fost atât de mare încât a suferit un stop cardiac care a provocat moartea ei câteva zile mai târziu. Pacienta ”a trăit pe deplin o tortură. Ea suferea cumplit când plămânii ei au cedat și nu putea să spună ceea ce se întâmpla. A fost complet trează și conștientă tot timpul”, a spus avocatul Manookian.

O altă asistentă medicală din spital a semnalat eroarea de medicație în aceeași zi. Medicii au fost informați imediat despre această greșeală. Pacienta a mai fost tratată încă o zi înainte de a se considera că nu se mai poate face nimic. A murit în ziua următoare, la două zile după administrarea medicamentului.

Potrivit unui raport, incidentul nu a fost raportat niciodată Departamentului de Sănătate din Tennessee. Eroarea fatală a condus la o investigație de către Centrul pentru Medicație și Servicii Medicale. Acest lucru a fost posibil după ce familia a deschis un proces pentru ucidere din culpă, potrivit publicației ”The Sun”.

Comentarii Facebook

Leave a comment

Your email address will not be published.


*


*

Inline
Inline